maanantai 3. syyskuuta 2012

Syy puolueen vaihtoon!

 - Kyllä! - Minulta on kyselty jatkuvasti miksi olen "kääntänyt takkia" 
Takki on sama eikä vuori ole näkyvissä - Haluan nyt kaikille kyselijöille ja selän takana kuiskuttelijoille - olen suoraselkäinen, rehellisyyteen pyrkivä, ideologiasta kiinni pitävä, ehkä liiankin puolueen asialla. 
 - Kun sitten paikallispäälikkö porukka, neljän hengen puheen-johto lähetteli viha kirjoituksia useaan otteeseen, jopa kirjattuna varoituksia, syyttäen milloin mistäkin, ilman mitään perusteluja.
 - Jouduin harkitsemaan tilannetta, kannattaako jatkaa tätä vuosien pyyteetöntä työtä. 
 - Kun olin ainakin neljä vuotta juurruttanut mieleeni pienen ihmisen tukemista, härskin sairasta markkinoiden vastustamista, ei ratkaisu ollut helppo. Kunnes olin muiden puolueiden ohjelmien jälkeen "Itsenäisyys puolueen puheen johtajan kanssa neuvottelemassa, 
"SE OLI SIINÄ" Kaikki loksahti paikalleen.
 - Ero eurosta oli jopa siinä mielessä paremmalla tolalla, sitä ei ole vieläkään peruttu. Sama koskee EU:sta eroamiseen. Eikä suosita näitä yli kansallisia palveluala rahastajia, jotka tulevat paljon kalliimmaksi kuntalaisille, ja jotka kiertää verotusta veroparatiisien avulla.
 - Tällaista tarjousta ei voi laistaa. kaiken lisäksi annetaan toimia, 
ei tulla möykkäämään torille teette väärin!   Entiset omat koirat teki sitäkin.
 - 
  

2 kommenttia:

  1. Hyvää jatkoa IP,n riveissä,itsekin olen kiinnostunut IP,stä mutta kun olen tälläinen "muuttolintu"niin en ole hakeutunut puolueen jäseneksi,josko edes kelpaasinkaan.Terveisin:kouvolanmaestro

    VastaaPoista
  2. - Suosittelen sinua "muuttolintu" ottamaan askeleen eteenpäin, Yllätyt terveestä politiikasta!

    VastaaPoista